دانلود آهنگ جدید شاهین خسرو آبادی عشقتو از من نگیر [RB:Rozblog_Dynamic_Code] [RB:Rozblog_Js] تغییر لوگو

دانلود آهنگ جدید شاهین خسرو آبادی عشقتو از من نگیر

تبلیغات زیر هدر
محل تبلیغات محل تبلیغات

دانلود آهنگ جدید شاهین خسرو آبادی عشقتو از من نگیر

نویسنده : ، موضوع : شاهین خسرو آبادی , , چهار شنبه 23 مهر 1393 , 20:14 ارسال شده , 666 بازدید

 

 

دانلود آهنگ جدید شاهین خسرو آبادی عشقتو از من نگیر

 

آهنگ با کیفیت 320

 

آهنگ با کیفیت 128

متن آهنگ جدید شاهین خسرو آبادی عشقتو از من نگیر

تو رو خدا نرو بمون ترو قسم به عشقمون

اگه بری میمیره دل نذار جدایی باز بیفته بینمون

دلم گرفت کجایی پس چرا چشات منو شکست

کجایی که دلم هنوز به جز تو به هیچکسی دل نبست

چقد دعا که باز بیای مثه قدیم منو بخوای

میفته دل به دستو پات اگه دیگه پیشم نیای

چقد دعا که باز بیای

مثه قدیم منو بخوای

میفته دل به دستو پات

اگه دیگه پیشم نیای

شعر آهنگ جدید شاهین خسرو آبادی عشقتو از من نگیر

بمون عشقتو از من نگیر نگو باید برم این بوده تقدیر

بمون عشقتو از من نگیر نگو باید برم این بوده تقدیر

چقد دعا که باز بیای مثه قدیم منو بخوای

میفته دل به دستو پات اگه دیگه پیشم نیای

چقد دعا که باز بیای

مثه قدیم منو بخوای

میفته دل به دستو پات

اگه دیگه پیشم نیای

 

 
 
 
 

تبلیغات 468 در ادامه مطلب زیر پست محل تبلیغات
درباره نویسنده
آواتار نویسنده

درباره نویسنده :

توضیحی درباره نویسنده سایت

مطالب مرتبط

دانلود آهنگ جدید شاهین خسرو آبادی عشقتو از من نگیر

دانلود آهنگ جدید شاهین خسرو آبادی عشقتو از من نگیر

نمایش کلیه نظرات
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


تمامی حقوق متعلق به همین سایت میباشد و کپی برداری از مطالب با ذکر منبع مجاز میباشد .
طراحی توسط موزیک تم مترجم